donderdag 7 juni 2012

Lekker druk dagje

Vandaag lekker de hele dag bezig geweest... Oliver vanmorgen de kids naar school gebracht en toen zijn we naar de stad gelopen. Daar koffie gedronken, gezellig! En daarna wat geshopt... vooral dingen die nodig waren, maar ook leuke lingerie :)) Heel mooi roze! 
Daarna mijn schoonmoeder ergens mee geholpen, boodschappen gedaan, lichtroze verf gehaald voor de kamers van de kids... Oliver is nog aan het schilderen en ik ben even gaan zitten... was er vandaag bijna nog niet van gekomen hihi.

Ook leuke post gekregen :) Een brief van mijn lieve penvriendin Marianne waar ik al vanaf mijn 13de mee schrijf en een super vrolijke envelop met kaart (nog voor onze trouwdag) en brief van Mariza... ik word er helemaal blij van!
                                           "Kom ik nu ook op je blog"? Hihi bij deze :)

En tot slot nog een mooie quote; Wees blij in dit moment... Dit moment is je leven!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Gelukkig is de postzegel goed gekeurd! Jee, wat leuk en bijzonder dat je al met iemand schrijft vanaf je 13e!! Tot snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Namens de uil...bedankt voor het plaatsen haha

    BeantwoordenVerwijderen