vrijdag 13 juli 2012

Herfstachtige zomerdag

Zo... ben ik weer eens op deze herfstachtige zomerdag... het is niet echt lekker dus gewoon lekker thuis een beetje aanrommelen. De kids zijn boven aan het spelen, ik een beetje bezig met het huishouden, Facebooken, artikeltjes schrijven en nu dus ook maar weer even wat tijd aan mijn blog besteden.

Heb de laatste tijd veel gewandeld en gefietst (tussen de buien door hihi) lekker met Romy en soms alleen. Ook door de stad, vind ik echt heerlijk, altijd vanalles te zien... Ook mooie etalages soms...
En vorige week nog gezellig met ons pap en mam en de kids naar de Zeven Geitjes geweest. Dat is een uitspanning met een fijn terras en speeltuin voor de kids. Altijd fijn daar! Kwam er ook nog een vriendinnetje tegen van de kleuterschool, gezellig even bijgekletst. Zo leuk dat ze me nog herkende :))
De kids hadden zich goed vermaakt in de speeltuin en op de trampoline en wij lekker genoten van een cappuccino, biertje en dame blanche hmmm!
 Gisteren nog gezellig geshopt met ons mam, was ook heel leuk. Achja proberen gewoon van elke dag maar het beste te maken he :)
 

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat de zomer nog steeds niet wil komen, maar desalniettemin genieten jullie zo te zien toch van een heerlijke vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeer van elke dag te genieten ;) Maar heb wel erg veel zin in de zomer hoor, gelukkig schijnt die nu een beetje :)

    BeantwoordenVerwijderen